31 jan - Yoga & Tattoos

Heeeeeelt vanlig tisdag idag!

Yoga stod på idrottschemat, fett skönt men inte kunde man vara seriös hahaha! Lite gapflabb och flamsande men annars vore det en riktigt nice grej att hålla på med när man vill fokusera tankarna och "träna" utan att anstränga sig vilket är perfekt för mig ju! haha :D
Efter idrotten har vi lunch och efter det matte, dryyyga matte. Sen är den tisdagen slut! Så går det när man har 3 timmarslektioner med 30 min rast i varje. Det går så fooort sen är man hemma, utmattad på något vis.

Hittade en gammal linjal med massvis med fina minnen på! Saknar min Palmo<3

Mattelektionen med vikarie var långt ifrån seriös den också, precis som yogan! Där satt vi och skrev på varandra(wtf?) ja, det blev en hel tatueringsmässa tillslut, haha. Här har den absolut finaste tatueringen av dem alla, "Dangelina" på Edvinas handled, hell yeah.

Mindre jobb i skolan = mer jobb hemma. Detta borde jag ha lärt mig vid detta laget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...