30 augusti - Min torsdag



Skolfoto, done! Skönt att få detta gjort. Resten av dagen rullade på, vi fortsatte med entreprenörskap där vi jobbar med UF-företag, svinkul! Min grupp består av mig, Victoria, Frida, Ida, Edvina och Amanda och vi har äntligne kommit igång med vår idé så det känns bra :D Avslutade min dag i Växjö med en fika med min fina Elias på Espresso House. <3
 


Strax efter jag kom hem efter skolan så kom Alisa över till och ville klippa en bra bit av sitt hår, WE LIKE! (bilden är tagen under klippning så ni inte tror att Alisa går runt med enna frisyr nu, HEHE)
Stackarn som desperat försökte få tag på mig under dagen, hihi ;* Sen försöker den token göda mig med choklad också, mini kinderägg. Klart hon lyckades! Mmmm<3 Schokobons in my heart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...