4 september - Herrklippning

Hallå på er! 

Idag var det åter dags för frisördag i skolan. Avslutade min herrklippning, fönade & stylade till den lite lätt. Äntligen var detta moment klart :) Den allra första klippningen är då en klassisk "fyrkantig" frisyr som ska framhäva mannens kantiga och maskulina drag. Visst låter det häftigt med alla dessa ord? haha ;) Nåja, ett steg nämre ett kunnande :D
 
Igår var Elias här, vi hann bläddra lite i gamla album då jag ska plocka ut lite foton på mamma tillbaka i tiden då vi har detta till läxa tills imorgn på Hantverk tradition & utveckling. Rätt grymt att se mamma i allt i från abba-frisyr, pudel-frisyr, lååångt rakt och långt lockigt till kortklippt! Så nu ska jag ta och ta tag i denna skoluppgift och lägga ihop ett litet collage :) Inte är jag så rolig och bjuder på foton på mig själv... har ju inte haft några coola frisyrer back in my childhood :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...